Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Samoświadomość nauczycieli wczesnej edukacji w kontekście diagnozowania dyskalkulii rozwojowej = Self-awareness of early education teachers in the context of diagnosing developmental dyscalculia

Tytuł:
Samoświadomość nauczycieli wczesnej edukacji w kontekście diagnozowania dyskalkulii rozwojowej = Self-awareness of early education teachers in the context of diagnosing developmental dyscalculia
Autorzy:
Szkolak-Stępień, Anna Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków)
Data publikacji:
2021
Tematy:
Dyskalkulia
Województwo podkarpackie (1999- )
Nauczanie początkowe
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Diagnoza pedagogiczna
Nauczyciele
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
raport z badań

artykuł z czasopisma pedagogicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia na stronie 87.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies