Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczna odpowiedzialność biznesu w branży odzieżowej : perspektywa polskiego konsumenta = Corporate Social Responsibility in apparel industry : Polish consumer perspective

Tytuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu w branży odzieżowej : perspektywa polskiego konsumenta = Corporate Social Responsibility in apparel industry : Polish consumer perspective
Współwytwórcy:
Wendt, Anna (organizacja i zarządzanie) Autor
Katedra Nauk o Jakości (Politechnika Gdańska)
Marjańska, Ewa Autor
Grudowski, Piotr Autor
Muchlado, Mateusz Autor
Data publikacji:
2020
Tematy:
Przemysł odzieżowy
Polska
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Rozwój zrównoważony
Nawyki konsumenckie
Konsumenci (ekonomia)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia, netografia na stronie 13.

raport z badań

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies