Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tutoring jako metoda pracy z dzieckiem nieśmiałym : studium przypadku = Tutoring as a method of working with a shy child : a case study

Tytuł:
Tutoring jako metoda pracy z dzieckiem nieśmiałym : studium przypadku = Tutoring as a method of working with a shy child : a case study
Autorzy:
Baranowska, Aneta Sylwia Autor
Współwytwórcy:
Akademia im. Jakuba z Paradyża (Gorzów Wielkopolski)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Klasa 6
Polska
Szkoły podstawowe
Metody nauczania
Dziecko nieśmiałe
Dziewczęta
Tutoring
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
case study (studium przypadku)

Bibliografia na stronach 180-182.

artykuł z czasopisma pedagogicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies