Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza wizerunku w mediach : podręcznik

Tytuł:
Analiza wizerunku w mediach : podręcznik
Współwytwórcy:
Gackowski, Tomasz. Red.
Uniwersytet Warszawski. Instytut Dziennikarstwa
Łączyński, Marcin. Red.
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Warszawa : Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
Tematy:
Środki masowego przekazu - socjologia - Polska
Autoprezentacja
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN
Dostawca treści:
Academica
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr. s. 321-324. Indeksy.

podręczniki akademickie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies