Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

W stronę aksjologicznej neutralności i prób jednoznaczności : od "wykolejenia" do "zaburzenia", czyli O przemianach w kluczowych definicjach pedagogiki resocjalizacyjnej = Towards an axiological neutrality and unambiguity tests : from "deviation" to "disorder", i.e. changes in key definitions rehabilitation pedagogy

Tytuł:
W stronę aksjologicznej neutralności i prób jednoznaczności : od "wykolejenia" do "zaburzenia", czyli O przemianach w kluczowych definicjach pedagogiki resocjalizacyjnej = Towards an axiological neutrality and unambiguity tests : from "deviation" to "disorder", i.e. changes in key definitions rehabilitation pedagogy
Autorzy:
Ostafińska-Molik, Barbara Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Jagielloński
Data publikacji:
2020
Tematy:
Młodzież trudna
Wychowanie do wartości
Zmiana społeczna
Pedagogika resocjalizacyjna
Niedostosowanie społeczne
Historia wychowania
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma pedagogicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronie 92.

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies