Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Motywy wyboru szlaków kulinarnych zrzeszonych w konsorcjum "Polskie Szlaki Kulinarne" i ich rozpoznawalność wśród turystów

Tytuł:
Motywy wyboru szlaków kulinarnych zrzeszonych w konsorcjum "Polskie Szlaki Kulinarne" i ich rozpoznawalność wśród turystów
Współwytwórcy:
Krzyżanowska, Krystyna (ekonomia) Autor
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego (Warszawa)
Wawrzyniak, Sławomir (ekonomia) Autor
Data publikacji:
2021
Tematy:
Polska
Polskie Szlaki Kulinarne
Marketing terytorialny
Konsumenci (ekonomia)
Turyści
Turystyka kulinarna
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
raport z badań

Bibliografia na stronie 90.

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies