Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role of technology in building a competitive advantage : programmatic buying and its impact on the competitiveness of an organization

Tytuł:
The role of technology in building a competitive advantage : programmatic buying and its impact on the competitiveness of an organization
Współwytwórcy:
Sarna, Nikodem Autor
Katedra Marketingu (Uniwersytet Łódzki)
Kozielski, Robert (1968- ) Autor
Data publikacji:
2020
Tematy:
Konkurencyjność
Marketing strategiczny
Reklama internetowa
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia na stronach 228-229.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies