Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Consumers engagement toward food brands : the case of dairy products

Tytuł:
Consumers engagement toward food brands : the case of dairy products
Współwytwórcy:
Katedra Ekonomii i Polityki Gospodarczej w Agrobiznesie (Uniwersytet Przyrodniczy ; Poznań)
Goryńska-Goldmann, Elżbieta Autor
Gazdecki, Michał Autor
Data publikacji:
2020
Tematy:
Produkty mleczne
Konsumenci (ekonomia)
Polska
Marketing
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronach 147-151.

raport z badań

artykuł z czasopisma ekonomicznego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies