Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Innovativeness of senior consumers attitudes : an attempt to conduct segmentation

Tytuł:
Innovativeness of senior consumers attitudes : an attempt to conduct segmentation
Autorzy:
Olejniczak, Tomasz (ekonomia) Autor
Współwytwórcy:
Katedra Marketingu Produktu (Uniwersytet Ekonomiczny ; Poznań)
Data publikacji:
2021
Tematy:
Segmentacja rynku
Innowacje
Produkty szybkozbywalne (FMCG)
Województwo wielkopolskie (1999- )
Nawyki konsumenckie
Konsumenci (ekonomia)
Osoby w wieku starszym
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, netografia na stronach 89-91.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies