Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : wyniki badań

Tytuł:
Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : wyniki badań
Autorzy:
Michalak, Jacek (organizacja i zarządzanie)
Współwytwórcy:
Warzocha, Zbigniew (ekonomia)
Gamrat, Ewelina
Data publikacji:
2016
Tematy:
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) - a wizerunek przedsiębiorstwa
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa – Na Tych Samych Warunkach 4.0
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszcz. ang.

Bibliogr. s. 217.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies