Tytuł pozycji:
Rola poznawczej oceny sytuacji konfliktu społecznego i reakcji emocjonalnych w generowaniu agresywnej strategii radzenia sobie z konfliktem przez młodzież gimnazjalną = The role of cognitive appraisal of a social conflict situation and emotional reactions in generating aggressive strategy of coping with conflict by junior high school teens
- Tytuł:
-
Rola poznawczej oceny sytuacji konfliktu społecznego i reakcji emocjonalnych w generowaniu agresywnej strategii radzenia sobie z konfliktem przez młodzież gimnazjalną = The role of cognitive appraisal of a social conflict situation and emotional reactions in generating aggressive strategy of coping with conflict by junior high school teens
- Autorzy:
-
Borecka-Biernat, Danuta Autor
- Data publikacji:
-
2016
- Tematy:
-
Gimnazja
Stres
Polska
Konflikt społeczny
Agresywność
Uczniowie
- Źródło:
-
Biblioteka Narodowa
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
- Dostawca treści:
-
Academica
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego
Streszczenie w języku angielskim.
raport z badań
Bibliografia na stronach 124-126.