Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Narzędzia antropologii lingua-brandingu w promocji nauk humanistycznych

Tytuł:
Narzędzia antropologii lingua-brandingu w promocji nauk humanistycznych
Autorzy:
Gorzkowicz, Justyna Autor
Współwytwórcy:
Polski Uniwersytet na Obczyźnie
Data publikacji:
2020
Tematy:
Nowe media (komunikacja)
Nauki humanistyczne
Antropologia
Marka (ekonomia)
Semiotyka
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Na Tych Samych Warunkach 4.0
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia, netografia na stronach 37-38.

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma socjologicznego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies