Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mierzalne czy niemierzalne? : o istocie ewaluacji działań public relations

Tytuł:
Mierzalne czy niemierzalne? : o istocie ewaluacji działań public relations
Autorzy:
Prędotka, Paulina Autor
Data publikacji:
2020
Tematy:
Wizerunek przedsiębiorstwa
Public relations
Komunikacja społeczna
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Na Tych Samych Warunkach 4.0
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia na stronach 141-142.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma socjologicznego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies