Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczno-emocjonalne funkcjonowanie dzieci z trudnościami w nauce szkolnej

Tytuł:
Społeczno-emocjonalne funkcjonowanie dzieci z trudnościami w nauce szkolnej
Autorzy:
Ledwoch, Beata
Współwytwórcy:
Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Data publikacji:
1995
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Tematy:
pedagogika
psychologia
czasopisma naukowe
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
polski
Prawa:
Utwór udostępniony za zgodą wydawcy. Całość ani żadna z jej części nie może być przetwarzana ani wykorzystywana w celach komercyjnych
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszczenie w języku angielskim.

Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 8 (1995), strony 63-68

artykuł

Tytuł równoległy: Socio-emotional functioning of the children with school difficulties

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies