Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Attribution asymmetry in perception of companies successes and failures

Tytuł:
Attribution asymmetry in perception of companies successes and failures
Współwytwórcy:
Instytut Psychologii (Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II)
Instytut Studiów Międzykulturowych (Uniwersytet Jagielloński)
Instytut Psychologii (Uniwersytet Zielonogórski)
Gorbaniuk, Oleg Autor
Żaliński, Adam Autor
Data publikacji:
2019
Tematy:
Odbiór społeczny
Polska
Przedsiębiorstwo
Psychologia ekonomiczna
Sukces
Niepowodzenie
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronach 17-19.

raport z badań

artykuł z czasopisma ekonomicznego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies