Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkoła inkluzyjna jako przestrzeń (nie)przyjazna sensorycznie dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w opinii nauczycieli szkół inkluzyjnych

Tytuł:
Szkoła inkluzyjna jako przestrzeń (nie)przyjazna sensorycznie dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w opinii nauczycieli szkół inkluzyjnych
Współwytwórcy:
Lubińska-Kościółek, Elżbieta Autor
Kossewska, Joanna (1963- ) Autor
Cierpiałowska, Tamara Autor
Bombińska-Domżał, Anna Autor
Instytut Psychologii (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; Kraków)
Instytut Pedagogiki Specjalnej (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; Kraków)
Niemiec, Sylwia (pedagog) Autor
Data publikacji:
2020
Tematy:
Dziecko autystyczne
Polska
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Szkoły publiczne
Spostrzeganie
Nauczyciele
Edukacja włączająca
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
raport z badań

Bibliografia na stronach 24-28.

artykuł z czasopisma pedagogicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies