- Tytuł:
- Szkoła inkluzyjna jako przestrzeń (nie)przyjazna sensorycznie dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w opinii nauczycieli szkół inkluzyjnych
- Współwytwórcy:
-
Lubińska-Kościółek, Elżbieta Autor
Kossewska, Joanna (1963- ) Autor
Cierpiałowska, Tamara Autor
Bombińska-Domżał, Anna Autor
Instytut Psychologii (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; Kraków)
Instytut Pedagogiki Specjalnej (Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; Kraków)
Niemiec, Sylwia (pedagog) Autor - Data publikacji:
- 2020
- Tematy:
-
Dziecko autystyczne
Polska
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Szkoły publiczne
Spostrzeganie
Nauczyciele
Edukacja włączająca - Źródło:
- Biblioteka Narodowa
- Język:
- polski
- Prawa:
-
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/ - Dostawca treści:
- Academica
- Artykuł