Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama natywna : determinanty skuteczności w kontekście założeń marketingu społecznego = Native advertising : determinants of effectiveness in the context of social marketing assumptions

Tytuł:
Reklama natywna : determinanty skuteczności w kontekście założeń marketingu społecznego = Native advertising : determinants of effectiveness in the context of social marketing assumptions
Współwytwórcy:
Olchawa, Tomasz Autor
Chlipała, Paweł Autor
Katedra Marketingu (Uniwersytet Ekonomiczny ; Kraków)
Data publikacji:
2021
Tematy:
Marketing zaangażowany społecznie
Reklama natywna
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł przeglądowy

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronach 20-21.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies