Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Internationales Employer Branding - recenzja

Tytuł:
Internationales Employer Branding - recenzja
Autorzy:
Kałasznik, Marcelina Recenzja
Data publikacji:
2021
Tematy:
Niemcy
Analiza dyskursu
Polska
Komunikacja międzykulturowa
Monografia
Ogłoszenia rekrutacyjne
Jędrzejczyk, Anna (filolog). Internationales Employer Branding
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
Kultura narodowa
Budowanie wizerunku pracodawcy
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
niemiecki
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma filologicznego

Bibliografia na stronie 307.

Zawiera recenzję książki: Internationales Employer Branding.: eine Analyse von Stellenangebo-ten amerikanischer Unternehmen in Polen und Deutschland / Anna Jędrzejczyk. - Wiesbaden, 2020.

Tytuł nadany przez katalogującego.

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies