Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Comparative analysis of personality and preferences of values of Polish early adolescents learning in integrated and non-integrated classes

Tytuł:
Comparative analysis of personality and preferences of values of Polish early adolescents learning in integrated and non-integrated classes
Współwytwórcy:
Filipiak, Sara Autor
Łubianka, Beata Autor
Katedra Psychologii (Uniwersytet Jana Kochanowskiego ; Kielce)
Instytut Psychologii (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej)
Data publikacji:
2020
Tematy:
Wczesna adolescencja
System wartości
Klasa integracyjna
Osobowość
Szkoły podstawowe
Uczniowie
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma psychologicznego

raport z badań

Bibliografia, netografia na stronach 41-43.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies