Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ESP teachers’ perspectives on the online teaching environment imposed in the Covid-19 era : a case study

Tytuł:
ESP teachers’ perspectives on the online teaching environment imposed in the Covid-19 era : a case study
Współwytwórcy:
Prodanović, Marijana M. Autor
Gavranović, Valentina Autor
Data publikacji:
2021
Tematy:
Nauczanie języków obcych
Nauczyciele
E-learning
Język angielski (przedmiot szkolny)
Poziom zaawansowany
Serbia
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne 4.0
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronach 196-197.

artykuł z czasopisma pedagogicznego

raport z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies