Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The roles of elementary teachers in addressing cultural indifferences in the classroom

Tytuł:
The roles of elementary teachers in addressing cultural indifferences in the classroom
Współwytwórcy:
Gadong, Asmaira I. Autor
Naparan, Genesis B. Autor
Data publikacji:
2021
Tematy:
Klasa szkolna (socjologia)
Wielokulturowość
Klimat szkoły
Filipiny
Szkoły podstawowe
Nauczyciele
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne 4.0
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma pedagogicznego

raport z badań

Bibliografia na stronach 206-207.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies