Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Franchising as both a network phenomenon and an instrument for the dissemination of knowledge and know-how = Franczyza jako zjawisko sieciowe oraz instrument przekazywania wiedzy

Tytuł:
Franchising as both a network phenomenon and an instrument for the dissemination of knowledge and know-how = Franczyza jako zjawisko sieciowe oraz instrument przekazywania wiedzy
Współwytwórcy:
Czernicki, Przemysław Autor
Wydział Nauk Społecznych (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny ; Siedlce)
Brodowska-Szewczuk, Jolanta Autor
Data publikacji:
2021
Tematy:
Wiedza
Polska
Franczyza
Know-how
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne 4.0
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia, netografia na stronach 45-46.

Streszczenie w języku polskim.

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies