Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The impact of Corporate Social Responsibility dimensions on brand-related consequences with the mediating role of corporate branding : a case study from the Iranian insurance sector

Tytuł:
The impact of Corporate Social Responsibility dimensions on brand-related consequences with the mediating role of corporate branding : a case study from the Iranian insurance sector
Współwytwórcy:
Ebrahimi, Pejman Autor
Soleimani, Maryam Autor
Fekete-Farkas, Maria Autor
Data publikacji:
2021
Tematy:
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Rynek ubezpieczeniowy
Pozycjonowanie (marketing)
Zakłady ubezpieczeniowe
Isfahan (Iran)
Marka (ekonomia)
Parsian Insurance
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
case study (studium przypadku)

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronach 84-87.

Uwaga o licencji Creative Commons zamieszczona na stronie internetowej czasopisma.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies