Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Journal of Marketing and Consumer Behavior in Emerging Markets, 2019

Tytuł:
Journal of Marketing and Consumer Behavior in Emerging Markets, 2019
Współwytwórcy:
Dziewanowska, Katarzyna Redakcja
Wydział Zarządzania (Uniwersytet Warszawski) Wydawca
Wydawca:
Warszawa : University of Warsaw Faculty of Management
Tematy:
Ekonomia
Społeczeństwo konsumpcyjne
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Czasopismo
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
czasopismo naukowe

czasopismo polskie

czasopismo ekonomiczne

Tytuł z ekranu tytułowego.

czasopismo elektroniczne

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies