Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O logice wizerunku, byciu sobą i sukcesie

Tytuł:
O logice wizerunku, byciu sobą i sukcesie
Autorzy:
Kremky, Łukasz Autor
Data publikacji:
2019
Tematy:
E-wizerunek
Uczucia
Media społecznościowe
Relacje międzyludzkie
Autentyczność (postawa)
Interakcje społeczne
Kultura masowa
Prawo do prywatności
Samorealizacja
Społeczeństwo konsumpcyjne
Reifikacja
Sukces
Komercjalizacja
Konformizm
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma popularnonaukowego

artykuł z czasopisma filozoficznego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies