Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Funkcjonowanie dzieci i młodzieży z ADHD w przestrzeni edukacyjnej i społecznej

Tytuł:
Funkcjonowanie dzieci i młodzieży z ADHD w przestrzeni edukacyjnej i społecznej
Autorzy:
Wawrzyniak, Sonia Autor
Współwytwórcy:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza (Poznań) Wydawca
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM
Tematy:
Uczenie się
Dziecko z ADHD
Polska
Zespół ADHD
Pomoc psychologiczna
Młodzież z ADHD
Kompetencje społeczne
Nauczanie
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
opracowanie

Tytuł z ekranu tytułowego. Na podstawie rozprawy doktorskiej.

Bibliografia, netografia na stronach 184-192.

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies