Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konsumpcja kolaboratywna wśród młodych polskich i amerykańskich konsumentów. Cz. 2 = Collaborative consumption among young Polish and US consumers. Pt. 2

Tytuł:
Konsumpcja kolaboratywna wśród młodych polskich i amerykańskich konsumentów. Cz. 2 = Collaborative consumption among young Polish and US consumers. Pt. 2
Współwytwórcy:
Zalega, Tomasz Autor
Katedra Gospodarki Narodowej (Uniwersytet Warszawski)
Rostek Anna Autor
Data publikacji:
2015
Tematy:
Polska
Gospodarstwo domowe
Konsumpcja (ekonomia)
Młodzież
Stany Zjednoczone (USA)
Zaufanie
Zachowanie
Zakupy
Konsumenci (ekonomia)
Ekonomia współpracy
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa 3.0 Polska
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszczenie w języku angielskim.

dane statystyczne

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronie 34.

raport z badań

artykuł z czasopisma ekonomicznego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies