Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Awareness of Polish consumer as the basis of development from sharing economy in the context of own research

Tytuł:
Awareness of Polish consumer as the basis of development from sharing economy in the context of own research
Współwytwórcy:
Dębowski, Tomasz Autor
Wydział Zarządzania (Politechnika Białostocka)
Wydział Ekonomii i Finansów (Uniwersytet w Białymstoku)
Pasternak-Malicka, Monika Autor
Data publikacji:
2021
Tematy:
Konsumenci (ekonomia)
Świadomość społeczna
Polska
Ekonomia współpracy
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronach 67-69.

raport z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies