Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Digital marketing as a digital revolution in marketing communication = Digital marketing jako cyfrowa rewolucja komunikacji marketingowej

Tytuł:
Digital marketing as a digital revolution in marketing communication = Digital marketing jako cyfrowa rewolucja komunikacji marketingowej
Współwytwórcy:
Liszczyk, Konrad Autor
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław)
Chomiak-Orsa, Iwona Autor
Data publikacji:
2020
Tematy:
Internet
Komunikacja marketingowa
Marketing cyfrowy
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
Uznanie Autorstwa 4.0 Międzynarodowe
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia na stronie 19.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku polskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies