Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zastosowanie koncepcji CSR i CSV w działaniach marketingowych przedsiębiorstwa = The application of CSR and CSV concepts in company marketing activities

Tytuł:
Zastosowanie koncepcji CSR i CSV w działaniach marketingowych przedsiębiorstwa = The application of CSR and CSV concepts in company marketing activities
Autorzy:
Grzegorczyk, Wojciech (1956- ) Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Łódzki
Data publikacji:
2021
Tematy:
Przedsiębiorstwo
Strategia marketingowa
Prosumpcja
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronach 12-13.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies