Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media społecznościowe w kształtowaniu wizerunku pracodawcy (w opinii różnych pokoleń) = Social media in shaping the image of the employer (in the opinion of different generations)

Tytuł:
Media społecznościowe w kształtowaniu wizerunku pracodawcy (w opinii różnych pokoleń) = Social media in shaping the image of the employer (in the opinion of different generations)
Współwytwórcy:
Kobylińska, Urszula (ekonomia) Autor
Płoszczuk, Emilia Autor
Politechnika Białostocka
Data publikacji:
2021
Tematy:
Media społecznościowe
Pokolenie Y
Polska
Wizerunek przedsiębiorstwa
Różnice międzypokoleniowe
Pracodawcy
Pokolenie Z
Pokolenie X
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronie 39.

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies