Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Brand Value sources in banking industry : evidence for marketing communication across generational cohorts

Tytuł:
Brand Value sources in banking industry : evidence for marketing communication across generational cohorts
Współwytwórcy:
Aljarah, Ahmad Autor
Nadányiová, Margaréta (1980- ) Autor
Gajanova, Lubica Autor
Majerova, Jana Autor
Data publikacji:
2021
Tematy:
Badania marketingowe
Słowacja
Różnice międzypokoleniowe
Banki
Marka (ekonomia)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszczenia w języku chińskim i polskim.

Bibliografia na stronach 167-169.

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies