Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów

Tytuł:
Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów
Współwytwórcy:
Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu
Nalepka, Adam (1950- ). Red.
Ujwary-Gil, Anna. Red.
Data publikacji:
cop. 2010
Wydawca:
Nowy Sącz : Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, cop. 2010
Tematy:
Instytucje nonprofit - konkurencyjność
Zarządzanie
Przedsiębiorstwo - konkurencyjność
Konsumenci (ekonomia)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
materiały konferencyjne

Bibliogr. przy ref.

Materiały z IX seminarium, 21-22 czerwca 2010 r., Lipnica Górna.

Streszcz. ang. przy ref.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies