Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorców : podejście holistyczne

Tytuł:
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorców : podejście holistyczne
Autorzy:
Karasiewicz, Grzegorz (1964- )
Współwytwórcy:
Wolters Kluwer Polska
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Warszawa : Wolters Kluwer Polska
Tematy:
Internacjonalizacja przedsiębiorstw - Polska
Marketing strategiczny - Polska
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr. s. 367-400. Indeks.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies