Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The use of social media in public relations in Poland and the United Kingdom : case studies from automotive industry

Tytuł:
The use of social media in public relations in Poland and the United Kingdom : case studies from automotive industry
Autorzy:
Chmielecki, Michał
Współwytwórcy:
Lisowski, Marcin
Data publikacji:
2013
Tematy:
Public relations w internecie - Polska
Przemysł motoryzacyjny - marketing - Wielka Brytania
Przemysł motoryzacyjny - marketing - Polska
Public relations w internecie - Wielka Brytania
Marketing społecznościowy - Wielka Brytania
Marketing społecznościowy - Polska
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr., netogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies