Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie zaufania i zarządzania zaufaniem w opinii przedsiębiorstw

Tytuł:
Znaczenie zaufania i zarządzania zaufaniem w opinii przedsiębiorstw
Współwytwórcy:
Grudzewski, Wiesław Maria (1933-2018)
Sankowska, Anna (1981-2015)
Hejduk, Irena K. (1949-2018)
Wańtuchowicz, Monika
Data publikacji:
2009
Tematy:
Zaufanie - socjologia
Zarządzanie - socjologia
Przedsiębiorstwo - socjologia
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies