Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gry wideo jako branża przyszłości : studium przypadku : Europejskie Centrum Gier w Krakowie

Tytuł:
Gry wideo jako branża przyszłości : studium przypadku : Europejskie Centrum Gier w Krakowie
Autorzy:
Stępień, Małgorzata
Współwytwórcy:
Krawczyk, Rafał (nauki ekonomiczne)
Janiszewski, Adam
Data publikacji:
2012
Tematy:
Gry komputerowe - przemysł - Polska
Kraków (woj. małopolskie) - przemysł
Klastry (ekon.) - Polska
Europejskie Centrum Gier (Kraków)
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszcz. ang.

Bibliogr., netogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies