Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego

Tytuł:
Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego
Współwytwórcy:
Bobowski, Sebastian
Jankowiak, Anna
Skulski, Przemysław (ekonomia). Red.
Mazurek, Szymon (ekonomia)
Kuźmińska-Haberla, Aleksandra
Haberla, Marcin
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego (Wrocław)
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Tematy:
Przedsiębiorczość międzynarodowa
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr. s. 190-195, netogr. s. 195-196.

podręczniki akademickie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies