Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu, Nr 5 (2006)

Tytuł:
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu, Nr 5 (2006)
Współwytwórcy:
Daszkowska, Marianna. Red.
Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Marketingu
Wydawca:
Gdańsk : KM. WZiE. PG
Tematy:
Marketing
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Czasopismo
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Od nr 5 (2006) pod red. nauk. Elżbiety Kapsy.

Od nr 2 (2003) częste zmiany red. nauk.

Od nr 2 (2003) tyt. okł.: Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu.

Od nr 2 (2003) tyt.: Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Politechniki Gdańskiej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies