Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce

Tytuł:
Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce
Autorzy:
Mazur, Marek (nauki polityczne)
Współwytwórcy:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data publikacji:
2002
Wydawca:
Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN
Tematy:
Wybory prezydenckie - Polska
Wybory prezydenckie - Stany Zjednoczone
Marketing polityczny
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN
Dostawca treści:
Academica
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr. Indeks.

Streszcz. ang.

Na okł. podtyt.: wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej.

podręczniki akademickie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies