Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing usług turystycznych

Tytuł:
Marketing usług turystycznych
Współwytwórcy:
Almamer Wyższa Szkoła Ekonomiczna
Dobiegała-Korona, Barbara (1940- )
Dudkiewicz, Danuta. Red.
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Warszawa : Almamer Wyższa Szkoła Ekonomiczna
Tematy:
Turystyka - marketing
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN
Dostawca treści:
Academica
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr. s. 269-[275] i przy rozdz.

podręczniki akademickie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies