Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Virtuality, immersiveness, simulativeness and interactivity : notions that gain more and more importance for contemporary pedagogy

Tytuł:
Virtuality, immersiveness, simulativeness and interactivity : notions that gain more and more importance for contemporary pedagogy
Autorzy:
Wąsiński, Arkadiusz (1970- )
Data publikacji:
2010
Tematy:
Środki masowego przekazu
Społeczeństwo informacyjne
Rzeczywistość wirtualna
Pedagogika
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies