Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Efekty przenikania wiedzy jako przejaw wpływu klastra na konkurencyjność przedsiębiorstwa turystycznego

Tytuł:
Efekty przenikania wiedzy jako przejaw wpływu klastra na konkurencyjność przedsiębiorstwa turystycznego
Autorzy:
Januszewska, Małgorzata (nauki ekonomiczne)
Współwytwórcy:
Januszewski, Mirosław
Data publikacji:
2008
Tematy:
Zarządzanie wiedzą - Polska
Klastry (ekon.) - Polska
Przedsiębiorstwo turystyczne - konkurencyjność - Polska
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszcz. ang.

Materiały z V Konferencji Naukowej "Kadry w gospodarce turystycznej", Szczecin.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies