Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Lęk szkolny a strategie radzenia sobie ze stresem u dzieci : moderująca rola uogólnionego poczucia własnej skuteczności

Tytuł:
Lęk szkolny a strategie radzenia sobie ze stresem u dzieci : moderująca rola uogólnionego poczucia własnej skuteczności
Autorzy:
Talik, Elżbieta
Współwytwórcy:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych. Instytut Psychologii
Król, Kamila
Data publikacji:
2014
Tematy:
Psychologia dziecka
Poczucie własnej wartości
Lęk - psychologia
Stres - zwalczanie
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Streszcz. ang.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies