Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami w firmach usługowych

Tytuł:
Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami w firmach usługowych
Autorzy:
Grego-Planer, Dorota (1984- )
Współwytwórcy:
Liczmańska, Katarzyna (1975- )
Petrykowska, Joanna (1971- )
Data publikacji:
2013
Tematy:
Lojalność konsumentów
Satysfakcja konsumentów
Marketing partnerski - Polska
Przedsiębiorstwo usługowe - marketing - Polska
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszcz. ang.

Bibliogr., netogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies