Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ethnocentric attitudes and buying decisions of Poles and Hungarians : the essence and measurement with the use of CETSCALE analysis

Tytuł:
Ethnocentric attitudes and buying decisions of Poles and Hungarians : the essence and measurement with the use of CETSCALE analysis
Autorzy:
Szromnik, Andrzej (1948- )
Współwytwórcy:
Wolanin-Jarosz, Elżbieta
Data publikacji:
2013
Tematy:
Konsumenci (ekon.) - badanie - Węgry
Konsumenci (ekon.) - badanie - Polska
Etnocentryzm konsumencki - Polska
Etnocentryzm konsumencki - Węgry
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr., netogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies