Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing polityczny i komunikowanie polityczne : nowe zjawiska, nowe wyzwania

Tytuł:
Marketing polityczny i komunikowanie polityczne : nowe zjawiska, nowe wyzwania
Współwytwórcy:
Anaszewicz, Marcin
Garlicki, Jan (1958- ). Red.
Elipsa Dom Wydawniczy i Handlowy, Włodzimierz Ulicki
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Warszawa : Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego : Dom Wydawniczy Elipsa
Tematy:
Marketing polityczny
Komunikacja polityczna
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nazwy aut. na s. 230-[232]. Na grzb. wyłącznie tyt. serii.

Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.

Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies