Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreowanie wizerunku produktu turystycznego : obiekt za pomocą stron internetowych na przykładzie szczecińskiej bazyliki metropolitalnej

Tytuł:
Kreowanie wizerunku produktu turystycznego : obiekt za pomocą stron internetowych na przykładzie szczecińskiej bazyliki metropolitalnej
Autorzy:
Orfin-Tomaszewska, Katarzyna
Współwytwórcy:
Krala, Janusz
Data publikacji:
2011
Tematy:
Strony WWW - stosowanie - marketing
Turystyka - marketing - Polska
Kościoły i kaplice - Polska
Szczecin (woj. zachodniopomorskie) - turystyka
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszcz. ang.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies