Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nastroje konsumentów jako kryterium segmentacji klientów indywidualnych korzystających z usług bankowości internetowej = Consumer sentiment as a segmentation criterion for indyvidual customers using Internet banking services

Tytuł:
Nastroje konsumentów jako kryterium segmentacji klientów indywidualnych korzystających z usług bankowości internetowej = Consumer sentiment as a segmentation criterion for indyvidual customers using Internet banking services
Autorzy:
Kaczmarek, Mirosława
Data publikacji:
2015
Tematy:
Segmentacja rynku - Polska
Satysfakcja konsumentów - Polska
Konsumenci (ekon.) - Polska
Banki internetowe - Polska
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr., netogr. s. 180.

Streszcz. ang.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies