Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane aspekty zakazu reklamy w systemie prawa polskiego

Tytuł:
Wybrane aspekty zakazu reklamy w systemie prawa polskiego
Autorzy:
Pieńkowska, Magda
Współwytwórcy:
Domian, Marcin
Dziembowski, Robert
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa. Katedra Melioracji i Kształtowania Środowiska
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. Wydział Prawa i Administracji. Katedra Prawa Karnego Materialnego
Data publikacji:
2014
Tematy:
Reklama - prawo - Polska
Wolność słowa - Polska
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszcz. ang.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies